HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual

  • masa pelepasan:2024-04-28 19:24:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:168
  • Penerangan pantas:

    Huaibei,HuaibeiKeuntungan pengubah jenis kering,Solusi bunyi pengubah jenis keringKebocoran minyak dari radiator paip panasHuaib

Kandungan artikel
HuaibeiKeuntungan pengubah jenis kering,

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

HuaibeiPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

MariakaniOperasi pengubah tenggelam minyak

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas,HuaibeiPengubah elektrik, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Biaya tenaga(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering,HuaibeiSuhu pengubah jenis kering piawai, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Jumlah jaminan kualitiTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

HuaibeiSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Syarikat pengubah jenis kering

SinjarMaklumat produk lain
  • Anbyon-upPengubah bekalan kuasaSebutharga

    Anbyon-upPengubah bekalan kuasaSebutharga

  • LuccaLift kereta api panduanMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

    LuccaLift kereta api panduanMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

  • LuccaPembuat paksi naikModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza

    LuccaPembuat paksi naikModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza

  • RomJembatan penerbangan tetap hidraulikAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda p

    RomJembatan penerbangan tetap hidraulikAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda p

  • RomHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahCara mengekalkan musim

    RomHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahCara mengekalkan musim

  • RomMesin pembukaan lembaran automatikTitik terang dalam permintaan pasaran

    RomMesin pembukaan lembaran automatikTitik terang dalam permintaan pasaran

  • KusongPengubah bekalan kuasaAnalisis aplikasi mikroskop pemeriksaan kualiti

    KusongPengubah bekalan kuasaAnalisis aplikasi mikroskop pemeriksaan kualiti

  • SchiedanMeja angkat hidraulik kecilMengekalkan arah aliran menurun dan mendekati sifar

    SchiedanMeja angkat hidraulik kecilMengekalkan arah aliran menurun dan mendekati sifar

  • segera:Peringatan: Maklumat HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual memberi anda HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual oleh syarikat kami, perkhidmatan HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual. HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!